ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ BREVETS ΑΠΟ 200km ΕΩΣ 1000km
ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BREVET ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
ΚΑΘΕ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΛΕΚΟ ΚΑΙ ΦΩΤΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ (όχι ψείρες) ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ BREVET ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.
Άρθρο 1: Μόνο η λέσχη Audax Parisien μπορεί να εγκρίνει επίσημα παγκοσμίως αυτά τα γεγονότα. Η ACP καταγράφει όλα τα brevets. Κάθε brevet λαμβάνει έναν αριθμό πιστοποίησης. Αυτά έχουν εκχωρηθεί χρονολογικά με βάση το χρόνο της παραλαβής. Η ACP έχει πιστοποιήσει όλα τα brevets από την έναρξή τους, το 1921.
Άρθρο 2: Τα brevets είναι ανοικτά σε κάθε ερασιτέχνη ποδηλάτη, ανεξάρτητα της σχέσης του με την ποδηλασία, που καλύπτεται από ασφάλιση. Ωστόσο, μπορούν να επιβληθούν περιορισμοί από τον διοργανωτή για να διαχειριστεί καλύτερα μία εκδήλωση brevet (περιορισμό συμμετεχόντων, προσκλήσεις, κλπ.). Κάθε ποδηλάτης κάτω από την ηλικία των 18 ετών πρέπει να έχει τη συγκατάθεσή του κηδεμόνα ή του νομικού προστάτη του.
Οποιασδήποτε μορφής όχημα που η κινητήρια δύναμή του είναι ο άνθρωπος, είναι αποδεκτή. Ο μόνος όρος είναι ότι το όχημα πρέπει να τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον αναβάτη.
Άρθρο 3: Για να συμμετάσχει κάποιος ποδηλάτης σε ένα brevet πρέπει να συμπληρώσει μια φόρμα εγγραφής και να καταβληθεί ένα τέλος εγγραφής, το οποίο καθορίζεται από τον διοργανωτή της εκδήλωσης. Σε ορισμένες χώρες, πρέπει να υπογράφεται αποποίηση ευθυνών. Για την Ελλάδα απαιτείται ο συμμετέχοντας να έχει αριθμό μητρώου Brevet που είναι ισόβιος, ώστε να μπορεί να συμμετάσχει στα brevet που διοργανώνονται στην Ελλάδα.
Άρθρο 4: Κάθε ποδηλάτης θα πρέπει να καλύπτεται από ασφάλιση αστικής ευθύνης, είτε από ομαδικό συμβόλαιο, είτε από προσωπικό συμβόλαιο. Ένας ποδηλάτης πρέπει να αποδεικνύει την ασφάλισή του μέσω μιας κάρτας μέλους ή ενός αυθεντικού πιστοποιητικού. Αν ο διοργανωτής δεν προτείνει κάποια επί τόπου ασφάλιση αστικής ευθύνης, τότε οι μη ασφαλισμένοι ποδηλάτες δεν θα ξεκινούν.(το άρθρο 4 είναι σε αναστολή μέχρι νεωτέρας από το Δ.Σ. της Λέσχης Ποδηλατικού Τουρισμού Ελλάδος.)
Άρθρο 5: Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, κάθε ποδηλάτης θεωρείται ότι είναι σε προσωπική διαδρομή. Ο ποδηλάτης πρέπει να οδηγεί σύμφωνα με τον ισχύοντα κώδικα κυκλοφορίας και να τηρεί όλα τα σήματα κυκλοφορίας.
Η ACP, οι άλλοι διοργανωτές, οι εκπρόσωποι ACP και οι σύλλογοι τους, δεν μπορούν και δεν αποδέχονται ευθύνη για τυχόν ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά τη διάρκεια ενός brevet.
Άρθρο 6: Για νυχτερινή οδήγηση, τα οχήματα πρέπει να είναι εξοπλισμένα εμπρός και πίσω με φώτα που να συνδέονται σταθερά με το όχημα. Τα φώτα πρέπει να είναι σε πλήρη ικανότητα λειτουργίας σε όλες τις περιπτώσεις (έντονα συνίστανται τα εφεδρικά φώτα, και οι εφεδρικοί γλόμποι είναι υποχρεωτικοί). Τουλάχιστον ένα από τα πίσω φώτα πρέπει να είναι σε σταθερή (αντί να αναβοσβήνει) λειτουργία. Οι ποδηλάτες που δεν συμμορφώνονται με όλες αυτές τις απαιτήσεις, δεν θα επιτρέπεται να ξεκινήσουν.
Τα φώτα πρέπει να είναι σε λειτουργία από το σούρουπο έως την αυγή και σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή που υπάρχουν συνθήκες χαμηλής ορατότητας (βροχή, ομίχλη, κλπ...). Κάθε ποδηλάτης, είτε συμμετέχει ως μέλος μιας ομάδας είτε μόνος του, πρέπει να συμμορφώνεται πλήρως με αυτήν την απαίτηση. Όλοι πρέπει να χρησιμοποιούν τα φώτα τους! Όλοι οι ποδηλάτες πρέπει να φορούν ένα αντανακλαστικό γιλέκο που να ανταποκρίνεται στα Ευρωπαϊκά πρότυπα ΕΝ 1150 ή ΕΝ 471. Παραβίαση αυτών των κανόνων νυχτερινής ποδηλασίας θα έχει ως αποτέλεσμα τον άμεσο αποκλεισμό του αναβάτη.
Άρθρο 7: Κάθε αναβάτης πρέπει να είναι αυτάρκης. Δεν επιτρέπονται αυτοκίνητα που να ακολουθούν ή οποιουδήποτε είδους υποστήριξη στη διαδρομή. Προσωπική υποστήριξη επιτρέπεται μόνο στα σημεία ελέγχου. Τυχόν παραβίαση αυτής της απαίτησης θα οδηγεί σε άμεσο αποκλεισμό.
Στην εκκίνηση, εάν ο διοργανωτής δημιουργεί ομάδες, καθώς ο καθένας έχει τον δικό του ρυθμό, ο αναβάτης μπορεί να φύγει εκτός ομάδας ανά πάσα στιγμή. Κανένας ποδηλάτης δεν μπορεί να θεωρηθεί ως αρχηγός της ομάδας. Όλα τα διακριτικά σήματα (φανέλα, περιβραχιόνιο, κτλ...) ή ο τίτλος (αρχηγός) δεν επιτρέπονται. Όλοι οι ποδηλάτες πρέπει να συμπεριφέρονται με πολιτισμένο τρόπο και να συμμορφώνονται με όλους τους εφαρμοστέους κώδικες του οχήματος, τους νόμους και τους κανονισμούς. Όλοι οι αναβάτες υποχρεούνται να σεβαστούν τα τοπικά ήθη και έθιμα σε ότι αφορά την ευπρέπεια.
Άρθρο 8: Κατά την έναρξη, κάθε αναβάτης θα λαμβάνει μια κάρτα brevet και ένα φύλλο διαδρομής, έντυπο ή ψηφιακό, το οποίο θα δείχνει τη διαδρομή και την θέση των σημείων ελέγχου. Οι αναβάτες πρέπει να παραμένουν στη διαδρομή. Εάν ένας αναβάτης αφήσει τη διαδρομή, θα πρέπει να επιστρέψει στο ίδιο σημείο της διαδρομής που την άφησε, για να συνεχίσει. Δηλαδή, δεν υπάρχουν συντομεύσεις ή παρακάμψεις από τη διαδρομή, εκτός αν ορίζεται από τον διοργανωτή. Οι αναβάτες πρέπει να σταματούν σε κάθε σημείο ελέγχου για να σφραγίσουν την κάρτα τους. Οι διοργανωτές μπορούν επίσης να περιλαμβάνουν κρυφά σημεία ελέγχου κατά μήκος της διαδρομής. Αυτό εξασφαλίζει ότι όλοι θα μείνουν στην προκαθορισμένη διαδρομή.
Ο διοργανωτής πρέπει να χρησιμοποιήσει τις κάρτες της λέσχης Audax Club Parisien ή τις τοπικές κάρτες brevet οι οποίες έχουν εγκριθεί από τη λέσχη Audax Club Parisien.
Άρθρο 9: Οι διοργανωτές μπορούν να έχουν σημεία ελέγχου χωρίς να είναι κάποιο μέλος της διοργάνωσης παρόν. Σε αυτά σημεία ελέγχου οι αναβάτες πρέπει να σφραγίσουν την κάρτα τους σε μια τοπική επιχείρηση, την οποία ο διοργανωτής έχει καθορίσει ως σημείο ελέγχου, όπως ένα παντοπωλείο ή ένα βενζινάδικο ή να την επικυρώσουν ψηφιακά. Οι πληροφορίες που πρέπει να σημειωθούν σε αυτό το σημείο ελέγχου πάνω στην κάρτα brevet, περιλαμβάνουν την ώρα και την ημερομηνία (για brevets που εκτείνονται πέρα των 24 ωρών) διέλευσης.
Για τα μη στελεχωμένα σημεία ελέγχου, στα οποία δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο μέσο για να σφραγιστεί η κάρτα (για παράδειγμα άφιξη τα μεσάνυχτα) , ο ποδηλάτης μπορεί είτε (1) να ταχυδρομήσει μια κάρτα με τις πληροφορίες του σημείου ελέγχου (ώρα, ημερομηνία ,πλήρες όνομα του αναβάτη, υπογραφή και το όνομα του συλλόγου του) προς τον διοργανωτή brevet, ή (2) να αναγράψει στην κάρτα brevet του μια χαρακτηριστική πληροφορία ενός προκαθορισμένου ορόσημου ή σημείου αναγράφοντας επίσης την ώρα και την ημερομηνία επίσκεψης, ή (3) να προσκομίσει μία απόδειξη από κάποιο ΑΤΜ, ή (4) να προσκομίσει φωτογραφία που να δείχνει τον ίδιο με φόντο (μία πινακίδα για παράδειγμα) πιστοποιώντας την τοποθεσία, ή (5) να επικυρώσει το πέρασμα με κάποιο ηλεκρονικό μέσο (σκαναρίσμα QR code, ηλεκτρονικό τσιπ, κλπ.). Σε όλες τις περιπτώσεις ο αναβάτης πρέπει να σημειώσει στην κάρτα brevet του στο αντίστοιχο σημείο ελέγχου : «PC», ακολουθούμενο από την ημερομηνία και ώρα. Ο διοργανωτής έχει την αρμοδιότητα να καθορίσει ποια επιλογή θα επιτραπεί για κάθε ένα συγκεκριμένο σημείο ελέγχου .
Εάν λείπουν οι αποδεικτικές πληροφορίες από το πέρασμα ενός κοντρόλ, ή στην περίπωση απώλειας της κάρτας brevet, ανεξάρτητα από την απόσταση που έχει διανύσει ο ποδηλάτης, θα οδηγείται σε αποκλεισμό. Κάθε ποδηλάτης είναι υπεύθυνος για την επιμελή και σωστή συμπλήρωση της κάρτας brevet του σε κάθε σημείο ελέγχου.
Η πιστοποίηση ενός brevet με την χρήση του ίχνους GPS που κατέγραψε ο αναβάτης, μπορεί να υιοθετηθεί ως λύση από τον διοργανωτή για μέρος ή ολόκληρης της διαδρομής. Ωστόσο, ο διοργανωτής πρέπει να αφήνει τη δυνατότητα χρήσης κάρτας brevet.
Άρθρο 10: Τα χρονικά όρια διαφέρουν για κάθε brevet ανάλογα με την απόσταση . Αυτά είναι: (σε ώρες και λεπτά , ΩΩ:ΛΛ) 13:30 για 200 χλμ, 20:00 για 300 χλμ, 27:00 για 400 χλμ, 40:00 για 600 χλμ, και 75:00 για 1000 χλμ .
Οι ποδηλάτες πρέπει να φτάσουν στο σημείο τερματισμού μεταξύ της ώρας έναρξης και λήξης της προθεσμίας που καθορίζεται για την εκάστοτε απόσταση. Οι χρόνοι στα ενδιάμεσα σημεία ελέγχου συνίστανται να τηρηθούν ώστε να βοηθηθούν οι συμμετέχοντες να τερματίσουν εντός του χρονικού ορίου.
Επιπλέον, οι συμετέχοντες καλούνται να περάσουν απο τα ενδιάμεσα σημεία ελέγχου μεταξύ των χρονικών ορίων που καθορίζονται για αυτά ως ακολούθως:
Χρόνος ανοίγματος: 34χλμ/ώρα (χλμ 1 έως 200), 32χλμ/ώρα (χλμ 201 έως 400), 30χλμ/ώρα (χλμ 401 έως 600), 28χλμ/ώρα (χλμ 601 έως 1000), με στρογγυλοποίηση στο λεπτό.
Χρόνος κλεισίματος: 1 ώρα + 20χλμ/ώρα (χλμ 1 έως 60), 15χλμ/ώρα (χλμ 61 έως 600), 11.428χλμ/ώρα (χλμ 601 έως 1000), με στρογγυλοποίηση στο λεπτό.
Αυτοί οι χρόνοι αναφέρονται στην κάρτα brevet ή καταχωρούνται μαζί με τις πληροφορίες του κάθε σημείου ελέγχου. Αν ένας αναβάτης φτάσει σε ένα σημείο ελέγχου αφότου έχει κλείσει, το πέρασμα από το σημείο ελέγχου μπορεί να επικυρωθεί με έναν από τους τρόπους που αναφέρονται στο άρθρο 9.
Άρθρο 11: Κάθε απάτη, εξαπάτηση, ή σκόπιμη παραβίαση αυτών των κανόνων θα έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του αναβάτη από όλες τις ACP εκδηλώσεις.
Άρθρο 12: Κατά τον τερματισμό, ο αναβάτης πρέπει να υπογράψει την κάρτα brevet του και να την επιστρέψει στον διοργανωτή της εκδήλωσης. Η κάρτα brevet θα επιστραφεί στον αναβάτη αφότου έχει ελεγχθεί και εφόσον έχει εκδοθεί ένας αριθμός πιστοποίησης. Σε περίπτωση που ο διοργανωτής χάσει μία κάρτα brevet, δεν θα γίνει καμία αντικατάσταση της κάρτας στον αναβάτη. Τα brevets δεν είναι ανταγωνιστικές εκδηλώσεις, οπότε δεν πραγματοποιείται κατάταξη αναβατών. Αναμνηστικά μετάλλια για κάθε brevet είναι διαθέσιμα για αγορά. Όσοι επιθυμούν να αγοράσουν ένα μετάλλιο θα πρέπει να το σημειώσουν στην κάρτα brevet αναλόγως. Πληρωμή απαιτείται στον τερματισμό.
Άρθρο 13: Μετάλλια : Τα μετάλλια που συμβολίζουν την επιτυχή ολοκλήρωση των brevets είναι: χάλκινο μετάλλιο για 200 χλμ, επάργυρο μετάλλιο για 300 χλμ, βερμιγιόν μετάλλιο για 400 χλμ, χρυσό μετάλλιο για 600 χλμ, και ασημένιο μετάλλιο για 1000 χλμ. Ο σχεδιασμός των μεταλλίων αλλάζει μετά από κάθε PBP. Το κόστος για τα μετάλλια καθορίζεται από το διοργανωτή της εκδήλωσης .
Super Randonneur : Αυτός ο τίτλος κερδίζεται από κάθε ποδηλάτη που συμπληρώνει μια σειρά brevets (200, 300, 400 και 600 χλμ) μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος. Ένα μετάλλιο είναι επίσης διαθέσιμο για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τίτλο. Οι αναβάτες θα πρέπει να παρέχουν δικαιολογητικά στον διοργανωτή brevet καθώς και την αντίστοιχη πληρωμή. Ο διοργανωτής μπορεί να λάβει το μετάλλιο εφόσον επαληθευτούν οι αριθμοί πιστοποίησης brevet του ποδηλάτη .
Άρθρο 14: Ένα brevet πρέπει να γίνεται μόνο του και δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλη συμμετοχή του ποδηλάτη σε άλλη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με αυτό.
Άρθρο 15: Όλα τα έγγραφα σχετικά με BRM σε μια γεωγραφική περιοχή, όπως κατατάξεις, βραβεία, προκλήσεις κλπ, καθώς και με τους ποδηλάτες όπως και με συλλόγους, είναι αποκλειστικά στην αρμοδιότητα του εκπροσώπου ACP και του οργανισμού του.
Άρθρο 16: Οι διοργανωτές εκδηλώσεων μπορούν να προγραμματίσουν εκδηλώσεις μόνο στην γεωγραφική περιοχή τους στο ACP ημερολόγιο, ανεξάρτητα από το που βρίσκεται το σημείο εκκίνησης. Οι διοργανωτές πρέπει να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά την κάρτα brevet της δικής τους γεωγραφικής περιοχής.
Ένας διοργανωτής (ειδικότερα ένας σύλλογος στα σύνορα) θα είναι σε θέση να εμφανιστεί και δεύτερη φορά στο ACP ημερολόγιο, ως "διοργανωτής συνδεδεμένος" με άλλη γεωγραφική περιοχή/ζώνη, κατόπιν συμφωνίας με τον εκπρόσωπο της ACP για αυτή τη γεωγραφική περιοχή/ζώνη, έχοντας την επίσημη υποχρέωση να εφαρμόζουν το πρώτο εδάφιο του παρόντος άρθρου.
Άρθρο 17: Λαμβάνοντας μέρος σε ένα brevet, οι ποδηλάτες αποδέχονται τη δημοσιοποίηση της ταυτότητάς τους και ότι οι χρόνοι που θα πραγματοποιήσουν θα δημοσιεύονται από τους διοργανωτές στα αποτελέσματα. Η ταυτότητά τους δε θα χρησιμοποιηθεί ποτέ για εμπορικούς σκοπούς και δε θα διαβιβαστεί σε κάποιον τρίτο για το σκοπό αυτό.
Άρθρο 18: Κάθε ποδηλάτης που εγγράφεται για, και ξεκινά, ένα brevet, συμφωνεί με τις ενέργειες με το ακόλουθο: Οποιοδήποτε παράπονο ή ερώτηση σχετικά με το brevet ή την διοργάνωσή του, πρέπει να υποβληθεί στον διοργανωτή εγγράφως, εντός 48 ωρών από το τέλος του brevet. Ο διοργανωτής θα εξετάσει την καταγγελία και θα την προωθήσει , με την πρότασή του, στην “Commission des Randonneurs” της Audax Club Parisien για τη Γαλλία ή στον τοπικό εκπρόσωπο της ACP, που είναι υπεύθυνος για τις εκτός Γαλλίας, τελικές αποφάσεις.
Άρθρο 19: Κάθε ερώτημα σχετικά με την τελική απόφαση θα αποστέλλεται στο διοικητικό συμβούλιο της Audax Club Parisien με τις συστάσεις του εκπροσώπου της ACP. Το διοικητικό συμβούλιο της Audax Club Parisien θα είναι ο τελικός κριτής των όποιων παραπόνων ή ερωτήσεων που προκύπτουν, τα οποία δεν μπορούν να καλυφτούν ρητά με αυτούς τους κανόνες.
Άρθρο 20: Αναβάτης που θα συμμετέχει σε brevet με κάρτα που θα έχει το όνομα τρίτου ατόμου, φαινόμενο πλαστοπροσωπίας, θα τιμωρούνται και τα δύο άτομα με ισόβιο αποκλεισμό από όλες τις ACP εκδηλώσεις.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ PRERIDE
Άρθρο 1: Τα pre-ride γίνονται αποκλειστικά και μόνο για τους ποδηλάτες που θα στελεχώσουν κάποιο από τα κοντρόλ του brevet στο οποίο θα συμμετάσχουν.
Άρθρο 2: Στα pre-ride ισχύουν οι κανονισμοί των brevet και θα πρέπει να τηρούνται από τους ίδιους τους συμμετέχοντες αλλά και τους διοργανωτές.
Άρθρο 3: Οι pre-riders έχουν μία ευκαιρία για να ομολογκάρουν το pre-ride όπως και οι συμμετέχοντες στο κανονικό brevet. Pre-rider που για οποιοδήποτε λόγο δεν στελεχώσει κάποιο κοντρόλ την ημέρα του κανονικού brevet, δεν θα παίρνει ομολογκασιόν για το brevet. ‘Οπως θα συνέβαινε και στο κανονικό brevet π.χ. κάποιος τραυματισμός/ίωση λίγες μέρες πριν το brevet όπου θα στερούσε την συμμετοχή του την ημέρα του brevet.
Άρθρο 4: Οι pre-riders δεν μπορούν να ομολογκάρουν δύο ή περισσότερα brevet που γίνονται την ίδια ημερομηνία και το ένα από αυτά τo έχουν κάνει preride, όπως συμβαίνει και με τους συμμετέχοντες στα κανονικά brevet (περίπτωση αλληλοκαλυπτόμενων brevet). Εάν κάποιος pre-rider δεν καταφέρει να ολοκληρώσει επιτυχώς το pre-ride, απαλλάσσεται από την υποχρέωση να στελεχώσει κοντρόλ του συγκεκριμένου brevet, σε συννενόηση πάντα με τον διοργανωτή, και μπορεί να συμμετάσχει σε κάποιο άλλο brevet που γίνεται την ίδια μέρα με το brevet του οποίου έκανε ανεπιτυχώς το pre-ride.
Άρθρο 5: Ο διοργανωτής σε συνεννόηση με τους pre-riders αποφασίζουν τον αριθμό των pre-ride, ημερομηνία/ώρα και ποιοί θα συμμετάσχουν στο κάθε pre-ride. Τα pre-ride γίνονται ημέρες και ώρες που βολεύουν τους pre-riders και συνίσταται να ξεκινούν την ίδια ώρα με το κανονικό brevet. Οι ημερομηνίες, οι ώρες και οι συμμετέχοντες των pre-ride θα πρέπει να δημοσιεύονται από τον διοργανωτή τουλάχιστον την προηγούμενη μέρα του pre-ride.
Άρθρο 6: Τα pre-ride πρέπει να γίνονται σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα πριν από το κανονικό brevet ούτως ώστε να γίνεται και έλεγχος της διαδρομής για προβληματικά σημεία. Ειδικά στα brevet, κυρίως 200 και 300, που περνάνε από κεντρικούς δρόμους οι οποίοι συντηρούνται τακτικά και υπάρχει η δυνατότητα μικρής παράκαμψης λόγω έργων κλπ. δεν υπάρχει λόγος το pre-ride να γίνεται μήνες πριν το κανονικό brevet. Όσο μεγαλώνει η απόσταση του brevet μπορεί να μεγαλώνει και το χρονικό διάστημα πριν το brevet στο οποίο μπορεί να γίνει το pre-ride.
Άρθρο 7: Έλεγχος pre-ride. Οι pre-riders θα πρέπει να ολοκληρώνουν το pre-ride σύμφωνα με τους κανόνες των brevet και ειδικά από τα περάσματα στα προκαθορισμένα σημεία κοντρόλ, θα πρέπει να γίνονται στις προβλεπόμενες ώρες λειτουργίας του κοντρόλ. Τα περάσματα από τα κοντρόλ αποδεικνύονται με τους τρόπους που αναφέρονται στους κανονισμούς των brevet για τα μη στελεχωμένα κοντρόλ. Επιπλέον αυτών, οι pre-riders θα πρέπει να βγάζουν φωτογραφία στο σημείο του κοντρόλ καθώς επίσης και να έχουν άμεσα διαθέσιμο το αρχείο gpx της διαδρομής που καταγράφουν (οι περισσότεροι ποδηλάτες χρησιμοποιούν πλέον GPS ή κάποια άλλη ηλεκτρονική εφαρμογή καταγραφής της διαδρομής π.χ. strava) μετά το τέλος του pre-ride για οποιοδήποτε έλεγχο και για λόγους διαφάνειας. Δικαίωμα ελέγχου των pre-riders έχει ο διοργανωτής, οι υπόλοιποι διοργανωτές και η Λέσχη Ποδηλατικού Τουρισμού Ελλάδος ώστε να διασφαλιστεί η εγκυρότητα του pre-ride και η εμπιστοσύνη μεταξύ των διοργανωτών και συμμετεχόντων.
Άρθρο 8: Σε περίπτωση που η διαδρομή κατά το pre-ride δεν δύναται να ολοκληρωθεί εντός του προβλεπόμενου χρόνου και για την προβλεπόμενη απόσταση, από υπαιτιότητα του διοργανωτή ο οποίος δεν έχει βεβαιωθεί ότι η διαδρομή «περνάει» σε ολόκληρο το μήκος της, οι pre-riders χάνουν το δικαίωμα να ομολογκάρουν το brevet. Αυτό θα μπορεί να συμβεί σε διαδρομές κυρίως ορεινές όπου μία πτώση ενός δρόμου να αναγκάσει τους pre-riders σε μεγαλύτερο κύκλο ή μικρότερο κόψιμο της διαδρομής. Στην περίπτωση αυτή θα ισχύει ό,τι και στο άρθρο 4 και οι pre-riders θα απαλλάσσονται της υποχρέωσης να στελεχώσουν κοντρόλ στο συγκεκριμένο brevet και μπορούν να συμμετάσχουν σε οποιοδήποτε άλλο brevet επιθυμούν.
Άρθρο 9: Οποιαδήποτε παραβίαση των παραπάνω κανονισμών γίνει αντιληπτή θα επιφέρει τον αποκλεισμό τόσο του/των pre-riders όσο και του διοργανωτή συλλόγου.